DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4517
|
Назва: | Упровадження тривекторної тренінгової технології в систему науково-методичної роботи школи художньо-естетичного профілю |
Автори: | Стемковська, Я.Є. |
Ключові слова: | загальноосвітні навчальні заклади художньо-естетичного профілю система науково-методичної роботи тривекторна тренінгова технологія |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено особливості науково-методичної роботи школи художньо-естетичного профілю (на прикладі Миколаївської спеціалізованої школи мистецтв та прикладних ремесел «Академія дитячої творчості»). Акцентовано увагу на важливості вдосконалення
системи науково-методичної роботи школи шляхом упровадження тривекторної тренінгової технології, яка грунтується на концепції
культуро творчої освіти. Тривекторна тренінгова технологія включає навчальний курс для учнів «Розвиток творчої особистості», постійно діючий семінар «Культуротворчі основи педагогічної дії» та
загальношкільну програму «Батьки і школа: працюємо на партнерських засадах». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4517 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|