DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4517

Назва: Упровадження тривекторної тренінгової технології в систему науково-методичної роботи школи художньо-естетичного профілю
Автори: Стемковська, Я.Є.
Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади художньо-естетичного профілю
система науково-методичної роботи
тривекторна тренінгова технологія
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості науково-методичної роботи школи художньо-естетичного профілю (на прикладі Миколаївської спеціалізованої школи мистецтв та прикладних ремесел «Академія дитячої творчості»). Акцентовано увагу на важливості вдосконалення системи науково-методичної роботи школи шляхом упровадження тривекторної тренінгової технології, яка грунтується на концепції культуро творчої освіти. Тривекторна тренінгова технологія включає навчальний курс для учнів «Розвиток творчої особистості», постійно діючий семінар «Культуротворчі основи педагогічної дії» та загальношкільну програму «Батьки і школа: працюємо на партнерських засадах».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4517
Розташовується у зібраннях:2015(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stemkovska.pdf365,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок