DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4536
|
Назва: | Психологічні особливості процесу і структури учіння студентів-медиків |
Автори: | Філоненко, М.М. |
Ключові слова: | учбова діяльність студента особистісне становлення навчальне завдання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Здійснили психологічний аналіз учбової діяльності студентів-медиків, він характеризується: суб'єктністю, активністю,
предметністю, цілеспрямованістю, усвідомленістю. Визначили і охарактеризували способи навчальної діяльності студентів-медиків: інтелектуальні дії. знакові та мовні засоби. Фонові знання. Здійснили
класифікацію структури учбової діяльності студентів-медиків: мотивація, навчальні завдання у певних ситуаціях і в різних формах, навчальні дії, контроль, що переходить у самоконтроль, оцінка, що
переходить у самооцінку. Визначили морфологічні одиниці учбової діяльності - навчальні завдання. Визначили теоретичні підходи до моделювання процесу учіння студентів у медичному вузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4536 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|