DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4683
|
Назва: | Аксіологія православного образотворчого мистецтва: педагогічний аспект |
Автори: | Рашковська, В.І. |
Ключові слова: | духовний розвиток аксіологія іконопис символ антропологія |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз мистецької аксіології православного іконопису, з’ясовано його педагогічний потенціал. Запропонована авторська педагогічна технологія духовного розвитку особистості
засобами іконопису, яка містить три етапи: пропедевтичний, аксіологічний, діалогічний. На першому етапі вивчається історія
написання ікони, студенти залучаються до національної мистецької традиції та до духовного світу образотворчого мистецтва. На другому етапі розкривається професійно-освітній потенціал іконопису як засобу
духовного розвитку, аналізується мистецький і аксіологічний виміри ікони, набуваються знання як підґрунтя ієрархії цінностей внутрішнього світу.
На третьому робота спрямовується на формування основ символічного мислення як основи духовного саморозвитку, самовдосконалення, стимулювання духовно-рефлексивної мотивації, з’ясовуються символічний, онтологічний і духовний виміри ікони. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4683 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|