DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4707
|
Назва: | Соціально-ціннісні основи взаємодії школи і сім'ї в музичному навчанні та вихованні особистості |
Автори: | Терещенко, Т.А. |
Ключові слова: | творчі нахили повсякденне спілкування взаємодія особистісні якості шкільно-сімейне виховання форми та методи роботи |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено спробу актуалізувати проблему взаємодії школи та сім'ї в музичному навчанні та вихованні учнів середніх загальноосвітніх закладів. Обгрунтовано важливість спільної навчально-виховної роботи школи та сім'ї з дітьми шкільного віку, виділено нагальні проблеми.
Окреслено завдання та принципи роботи шкільного вчителя музичного мистецтва по налагодженню співпраці з батьками Значну увагу приділено міжособистісним стосункам, індивідуальному підходу.
Розкриваються форми діяльності педагогічного колективу, роль сімейних традицій у розвитку музичних інтересів учнів, їх знань, умінь і навичок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4707 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|