DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4791

Назва: Інтегрований спецкурс із медіакультури в підготовці майбутнього вчителя-словесника: досвід Сумського педагогічного університету
Автори: Ячменик, М.М.
Ключові слова: вища школа
професійна підготовка
медіаосвіта
засоби медіаосвіти
медіакультура вчителя-словесника
інтегрований спецкурс
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості викладання інтегрованого спецкурсу «Медіакультура вчителя-словесника» в Сумському державному педагогічному університеті Імені А.С Макаренка. Увагу акцентовано на меті і завданнях курсу в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника, окремих аспектах формування теоретичної бази знань із основ медіакомпетентності, практичних умінь використання медіаінформації. Опанування спецкурсу сприяє опануванню технології роботи з медіатекстом, виховує мовний смак, критичне мислення, формує практичні уміння використовувати медіапродукти для вирішення дослідницьких задач; готувати медійні тексти різних жанрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4791
Розташовується у зібраннях:2015(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Jachmenik.pdf123,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок