DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4815
|
Назва: | Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | гуманістичні цінності соціально-діяльнісний підхід рефлексія професійна педагогічна рефлексія соціальна діяльність педагогічна дія |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано онтологічний аналіз професійної рефлексії вчителя як системної властивості особистості, котра містить
моральний, предметний, соціально-перцептивний, особистісний компоненти та здійснює довільну регуляцію педагогічних дій,
спрямованих на особистісний розвиток учнів, детермінує проблемне ставлення до себе, як до представника професії. Розкрито роль
гуманістичних цінностей у вияві рефлексивного потенціалу педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4815 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|