DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5370
|
Назва: | Моніторинг емоційно‐ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю |
Автори: | Щебликіна, Т.А. |
Ключові слова: | моніторинг діагностика емоційно-ціннісне ставлення майбутній учитель гуманітарний профіль |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито сутність поняття «емоційно‐ціннісне ставлення», виділено основні структурні компоненти системи емоційно‐ціннісних ставлень сучасного педагога. Проаналізовано характерні особливості змісту гуманітарних дисциплін та організації процесу їх вивчення студентами в навчальному закладі. Визначено
основні методи та форми організації моніторингової діяльності в педагогічному
виші з метою діагностики стану сформованості емоційно‐ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5370 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|