DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5588
|
Назва: | Андрагогічний вимір професійної підготовки сучасного вчителя історії |
Автори: | Кравченко, Д.М. |
Ключові слова: | андрагогіка ознаки андрагогічного підходу професійна підготовка учитель історії |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні визначено андрагогічний підхід як актуальний в умовах фундаментальної педагогічної освіти; з’ясовано специфіку сучасного етапу розвитку освіти дорослих на засадах неперервності й переважання самоосвітньої діяльності; узагальнено
андрагогічний вимір системи професійної підготовки сучасного вчителя історії, зокрема, на її магістерському рівні; відображено шляхи і засоби комплексного стимулювання, виховання, навчання й удосконалення студента як дорослої людини у процесі фахової підготовки на історичному факультеті педагогічного університету. |
Опис: | Кравченко Д. М. Андрагогічний вимір професійної підготовки сучасного вчителя історії / Д. М. Кравченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 96–102. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5588 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|