DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6166

Назва: Методологічні принципи дизайнерського підходу до проектування виробів
Автори: Кулик, Є.В.
Ключові слова: проектування виробів
методологія
дизайнерська діяльність
культура
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні принципи дизайнерського підходу до проектування виробів. Показано, що процеси глобалізації вимагають від освіти і науки максимальної адаптації до вимог людини предметно-просторового середовища, яке її оточує. Встановлено, що при такому підході зростає роль дизайну, його соціальної функції та активного впливу на економіку й культуру. Акцентується, що формування творчої особистості майбутнього вчителя трудового навчання має здійснюватися на методологічних принципах дизайнерського підходу до проектування виробів. Розкрито основні функції виробу, три підсистеми, які визначають діяльність людини. Показано, що обов’язковою умовою при проектуванні виробів є культурологічна складова.
Опис: Кулик Є. В. Методологічні принципи дизайнерського підходу до проектування виробів / Є. В. Кулик // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 118–129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6166
Розташовується у зібраннях:2016(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kulik.pdf400,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок