DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6171
|
Назва: | Форми і методи психолого-педагогічної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН |
Автори: | Дяченко, Л. М. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід Федеративна Республіка Німеччина психолого-педагогічна підготовка форми і методи підготовки вчителів учитель загальноосвітньої школи університет |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано основні форми і методи психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН. Визначено, що компетентнісний підхід є концептуальною основою вищої педагогічної освіти в Німеччині. |
Опис: | Дяченко Л. М. Форми і методи психолого-педагогічної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН / Л. М. Дяченко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 172–182. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6171 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|