DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6173
|
Назва: | Теоретичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителя початкової школи |
Автори: | Коліжук, Г.В. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології система неперервної освіти професійна компетентність підвищення кваліфікації освітян початкова освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному освітньому процесі, стан розвитку в педагогів навичок використання ІКТ у системі неперервної педагогічної освіти та
організаційно-педагогічні умови успішності цього процесу. |
Опис: | Коліжук Г. В. Теоретичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителя початкової школи / Г. В. Коліжук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 199–205. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6173 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|