|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6961
|
Назва: | Освітній менеджмент у реалізації ідеї політехнізму |
Автори: | Кравченко, Л.М. |
Ключові слова: | освітній менеджмент політехнізм принципи навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система освіти України одним зі своїх концептуальних завдань має стимулювання внутрішньої потреби кожного учня та студента в трудовій діяльності, виховання працездатності, активності, творчого й відповідального ставлення до кожної виконуваної справи, за результат трудової діяльності, задоволення й радості від завершених зусиль, свідомої трудової дисципліни, самодисципліни.Праця в школі, праця в дитинстві, яка формує дитину за громадським людським типом, має бути справжньою, продуктивною, результативною, суспільно значущою, організованою не на примітивній ремісничій основі, а на сучасних індустріальних, високопродуктивних та суспільно значущих цілях. Відомі фахівці з проблеми наголошують: кожна справа має бути організованою так, щоб кожен учасник педагогічного процесу не відчував себе об’єктом виховання, щоб він прагнув прийняти участь у розробці економічних чи соціальних рішень різного масштабу, відчував, що його позиція і реальний внесок дійсно інтегрований у загальну справу; лише в такому випадку школярі й студенти самі виростуть зрілими, справжніми професіоналами й керівниками. |
Опис: | Кравченко, Л. Освітній менеджмент у реалізації ідеї політехнізму / Л. Кравченко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 19-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6961 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|