DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7031
|
Назва: | Розвиток вітчизняної освіти в умовах входження України до відкритого світового економічного простору |
Автори: | Кривохижа, А.О. |
Ключові слова: | освіта України Декларація Болонської системи навчання навчальне середовище навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Відкрите навчальне середовище – це така форма системи освіти, за якої шляхом
використання сучасних методів і засобів інформаційно-комунікаційних технологій
розширюється потенційний навчальний простір. Такий простір характеризується
наявністю якісної і кількісної множини ресурсів, які застосовуються в навчально-виховному процесі: розподілені і автоматизовані банки даних, технічне обладнання, навчальний матеріал, що доступний для використання за допомогою комп’ютерної техніки тощо. Сучасний освітній простір України все ж розвивається таким чином, що може забезпечувати її інтеграцію в світову систему. Для остаточного і повного набуття вітчизняною системою європейських стандартів державі необхідно, безперечно, дбати про повноцінний розвиток усіх ланок культурного та наукового простору. Для цього
внутрішня політика має бути спрямованою таким чином, щоб забезпечувати цей розвиток. |
Опис: | Кривохижа А. О. Розвиток вітчизняної освіти в умовах входження України до відкритого світового економічного простору / А. О. Кривохижа // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 129-131. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7031 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|