DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7032
|
Назва: | Профорієнтація як засіб реалізації завдань політехнічної освіти |
Автори: | Гришай, Д.М. |
Ключові слова: | політехнічна освіта виховання особистості профорієнтація завдання політехнічної освіти |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Профорієнтація передбачає різні напрямки діяльності, оскільки зміст професійної освіти забезпечує поглиблене вивчення наукових основ і технології обраного виду
праці, формування спеціальних практичних умінь і навичок, виховання психологічних, моральних, естетичних якостей, необхідних фахівцеві конкретної галузі трудової
діяльності. Професійну освіту частково здійснюють загальноосвітні навчальні заклади в процесі профорієнтації, на факультативних заняттях, у різноманітних гуртках.
Але, в основному, професійну освіту молодь здобуває у професійно-технічних училищах і вищих навчальних закладах різних типів і профілів. У професійно-технічних училищах можна не лише здобути спеціальність, а й отримати середню освіту. Особливе місце в підготовці високо кваліфікованих кадрів належить вищим навчальним закладам. Це свідчить про те, що система профорієнтації націлена на вирішення завдань саме політехнічної освіти, а не загальної – тобто конкретизує політехнічну освіту. |
Опис: | Гришай Д. М. Профорієнтація як засіб реалізації завдань політехнічної освіти / Д. М. Гришай // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 132-133. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7032 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|