DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7117
|
Назва: | Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді |
Автори: | Войцехівська, Л.М. |
Ключові слова: | Соціалізація профорієнтація учнівської молоді форми та методи профорієнтації загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток людства набирає дедалі динамічнішого характеру, зміна ідей, знань, технологій відбувається швидше, ніж зміна людського покоління. Сучасний діловий і професійний світ гостро потребують професійно мобільних людей, які готові приймати зважені самостійні рішення й нести відповідальність за їхнє втілення в життя, здатні успішно й ефективно знаходити й реалізовувати себе в соціально-економічних умовах, що швидко змінюються, у зв’язку з пошуком, плануванням, вибором і влаштуванням власної професійної кар’єри. У зв’язку зі змінами, що відбуваються в економічній, соціальній, політичній, духовній сферах нашого суспільства, найскладніше проходить процес соціалізації підростаючого покоління. |
Опис: | Войцехівська Л. М. Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді / Л. М. Войцехівська // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 284-287. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7117 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|