DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7128
|
Назва: | Ідея політехнізму у комплексному підході до виховання |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | ідея політехнізму виховання учня підходи до виховання навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Початок XXI століття в нашій країні супроводжується значним ускладненням суспільних відносин, нестабільністю людського існування. Руйнування звичного способу
життя, системи цінностей та ідеалів зумовлює необхідність самостійно, за короткий
проміжок часу, переосмислювати і реконструювати власні ціннісні орієнтації; вибудовувати нові суспільні відносини, ефективні стратегії і тактики поведінки. Перехідний період, який переживає сьогодні українське суспільство, глибокі і системні реформи у вітчизняній освіті й вихованні підростаючого покоління – це виклик для вчених, педагогів-практиків щодо пошуку нових наукових концепцій, шляхів і підходів, методів і засобів у розв’язанні складних проблем побудови високодуховного громадянського суспільства в Україні. Сьогодні педагог-практик потребує осмислення інноваційної, диференційованої, різноспрямованої педагогічної реальності нашого часу в її цілісності і гостро відчуває потребу у формуванні власної методологічної культури. |
Опис: | Хоменко А. В. Ідея політехнізму у комплексному підході до виховання / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 313-316. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7128 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|