DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7129

Назва: Виховний потенціал музейної педагогіки
Автори: В'юнник, А.Ю.
Ключові слова: музейна педагогіка
музейна діяльність
екскурсійна робота
виховання школяра
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Вивчення сучасної практики музейної справи свідчить про постійне зростання ролі музеїв у системі освіти, науки і культури, їх вплив на виховання молоді. А підхід до музею як до моделі багатовимірного світу викликає необхідність існування музейної педагогіки. Ці та інші аспекти роблять нашу тему актуальною. Метою ж нашої статі є знаходження саме тих факторів, які розкривають виховний потенціал музейної педагогіки. Також визначити, наскільки вона популярна в сьогоденні та які її перспективи на майбутнє. Музей має велике значення у вихованні різних груп населення, особливо для дітей та молоді, зберігаючи історичну пам’ять, пропаганду національно-культурних традицій, морально-естетичне та історико-патріотичне виховання; розробляє механізм реалізації свого культурного потенціалу, визначає його можливості. Особливу роль у забезпеченні духовного виховання відіграють історико-краєзнавчі музеї, вони покликані перетворити документи історії та зразки культурної діяльності в засіб інформаційно-логічного та емоційно-образного впливу, що допомагають молоді осягати вічні цінності людства.
Опис: В'юнник А. Ю. Виховний потенціал музейної педагогіки / А. Ю. В'юнник // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 317-319.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7129
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.17 Вюнник.pdf144,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок