DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7129
|
Назва: | Виховний потенціал музейної педагогіки |
Автори: | В'юнник, А.Ю. |
Ключові слова: | музейна педагогіка музейна діяльність екскурсійна робота виховання школяра |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення сучасної практики музейної справи свідчить про постійне зростання ролі музеїв у системі освіти, науки і культури, їх вплив на виховання молоді. А підхід до музею як до моделі багатовимірного світу викликає необхідність існування музейної педагогіки. Ці та інші аспекти роблять нашу тему актуальною. Метою ж нашої статі є знаходження саме тих факторів, які розкривають виховний
потенціал музейної педагогіки. Також визначити, наскільки вона популярна в сьогоденні та які її перспективи на майбутнє. Музей має велике значення у вихованні різних груп населення, особливо для дітей та молоді, зберігаючи історичну пам’ять, пропаганду національно-культурних традицій, морально-естетичне та історико-патріотичне виховання; розробляє механізм реалізації свого культурного потенціалу, визначає його можливості. Особливу роль у забезпеченні духовного виховання відіграють історико-краєзнавчі музеї, вони покликані перетворити документи історії та зразки культурної діяльності в засіб інформаційно-логічного та емоційно-образного впливу, що допомагають молоді осягати вічні цінності людства. |
Опис: | В'юнник А. Ю. Виховний потенціал музейної педагогіки / А. Ю. В'юнник // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 317-319. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7129 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|