DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7224
|
Назва: | Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога |
Автори: | Булатевич, Н.М. |
Ключові слова: | пентаграма Гінгера дитячий психолог індивідуальне консультування психічний розвиток психологічні труднощі розвитку психологічна допомога |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню застосування пентаграми в консультативній практиці дитячого психолога. Аналізуються моделі роботи на етапі збору скарг та формулювання запиту (інтегральна модель оцінки розвитку дитини К. Мілютіної, модель В. Оклендер). Пентаграма Гінгера розглядається як інструмент багатовимірного підходу до дитини. Аналізуються можливості її застосування для аналізу скарг клієнта, причин виникнення складностей та безпосередньо для систематики самих складностей. У подальшому застосування пентаграми рекомендується при вибору форм та матеріалів роботи з дитиною. |
Опис: | Булатевич Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 73–81. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7224 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|