DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7441
|
Назва: | Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтва |
Автори: | Рева, Я.Г. |
Ключові слова: | хореографія хореографічне мистецтво танцювальна терапія фізичне здоров’я дитини психічне здоров’я дитини педагогічна діяльність естетотерапевтичний потенціал |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається значення хореографічного мистецтва як терапевтичного фактору впливу на організм людини, який активізує її творчі здібності, сприяє художньому самовираженню, стабілізації психічного стану. Танцювальна терапія ґрунтується на таких положеннях: рух відображає характерні особливості людини, її думки, почуття, настрій, набутий досвід; об’єднані елементи руху створюють експресивний танець, у якому особистість має змогу самовиражатися. |
Опис: | Рева Я. Г. Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтва / Я. Г. Рева // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 184–191. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7441 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|