DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7617

Назва: Дидактичні проблеми структурування навчальної інформації при підготовці магістра з управління навчальними закладами
Автори: Товстяк, М.М.
Ключові слова: магістр
управлінська діяльність
управління навчальними закладами
принципи структурування навчальної інформації
структурування навчальної інформації
магістратура
менеджер освіти
навчальна інформація
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядається сутність та особливості формування умінь роботи з навчальною інформацією в магістратурі з управління навчальним закладом. Обґрунтовується необхідність для майбутнього менеджера освіти опанування процесом структурування навчальної інформації, що повинно знайти в сучасній вищій школі належне дидактичне забезпечення.
Опис: Товстяк М. М. Дидактичні проблеми структурування навчальної інформації при підготовці магістра з управління навчальними закладами / М. М. Товстяк // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 190–195. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7617
Розташовується у зібраннях:2016(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tovstyak.pdf940,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок