DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7619
|
Назва: | Особливості організації соціально- педагогічної діяльності в школах України |
Автори: | Штефан, Л.А. |
Ключові слова: | соціальний педагог діяльність школа організація функції напрями зміст специфіка |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються мета, завдання, напрями, функції, принципи, форми й методи організації соціально‐педагогічної діяльності у школах на сучасному етапі розвитку українського суспільства; дається визначення шкільної соціально‐педагогічної служби; характеризуються її структурні підрозділи. З’ясовано, що соціально‐педагогічна служба створюється з метою забезпечення
ранньої допомоги й втручання в життя дітей та їхніх сімей, коли соціальні або сімейні обставини призводять до конфлікту дитини з освітою, соціумом та власним здоров’ям. |
Опис: | Штефан Л. А. Особливості організації соціально-
педагогічної діяльності в школах України / Л. А. Штефан // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 201–208. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7619 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|