DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7710
|
Назва: | Філософський зміст професійного розвитку вчителя |
Автори: | Мартинець, Л.А. |
Ключові слова: | професійний розвиток поліфункціональна педагогічна діяльність самоосвіта вчитель саморозвиток самопізнання самовдосконалення безперервна освіта філософія філософський зміст |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розкриттю філософського змісту професійного розвитку вчителя. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми. Зазначено, що питання розвитку особистості в процесі її онтогенезу завжди привертало увагу кращих «умів» людства. Визначено, що проблема професійного розвитку розкривається у контексті філософських досліджень. Учені вивчають сутність особистісного та професійного розвитку, його механізми й закономірності, рушійні сили й детермінанти, а також педагогічні умови цього процесу. Підкреслено, що в концепціях вищевказаних філософів розглядається розвиток особистості, зокрема вчителя, підкреслюються ті якості, які необхідні йому в професійній діяльності. |
Опис: | Мартинець Л. А. Філософський зміст професійного розвитку вчителя / Л. А. Мартинець // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 18. – С. 206–211. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7710 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|