DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8137
|
Назва: | Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засади |
Автори: | Багай, Б.М. |
Ключові слова: | ціннісні орієнтації цінності готовність до інноваційної педагогічної діяльності аксіологічний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано аксіологічні засади формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів в умовах освітнього середовища педагогічного коледжу. Розглянуто цінності, ціннісні орієнтації у структурі готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Представлено рекомендації щодо формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності, розроблені викладачами Комунального закладу Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» на основі результатів колективного дослідження з проблеми формування готовності майбутнього педагога до інноваційної діяльності в умовах освітнього середовища. |
Опис: | Багай Б. М. Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засади / Б. М. Багай // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 162–172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8137 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|