DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138
|
Назва: | Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів |
Автори: | Броннікова, В.Б. |
Ключові слова: | педагог професійної школи самостійна робота учнів організація самостійної роботи учнів готовність формування готовності модель моделювання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано модель формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів. Схарактеризовано структурні елементи моделі, які органічно поєднуються: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний, результативно-оцінний. |
Опис: | Броннікова В. Б. Характеристика моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів / В. Б. Броннікова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 172–181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8138 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|