DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512
|
Назва: | Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | самостійне розв’язування задач учнями розвиток мислення розвиток інтересу до математики якість математичної освіти структурування навчального матеріалу перевантаженість навчальних програм |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз згубного впливу навчальних перевантажень на якість математичної освіти, а також на здоров’я учнів, обґрунтовано необхідність структурування змісту навчальних програм, диференціації навчального матеріалу за теоретичною і практичною значущістю у контексті методичної роботи в школі. Розкрито вирішальне значення самостійного розв’язування задач учнями з метою розвитку математичного мислення і зниження рівня навчальних перевантажень. |
Опис: | Лутфуллін В. С. Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти / В. С. Лутфуллін // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 162-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(68)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|