DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8758
|
Назва: | Компетентнісний підхід до проектування системи підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | магістратура компетентністний підхід вища школа викладач |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Завдання професійно-педагогічної підготовки магістрів педагогіки вищої школи найчастіше вирішуються шляхом запровадження в навчальний процес інноваційного змісту і технологій навчання. Однак, слід враховувати, що результатом освіти є освіченість і компетентність фахівця. Освіченість людини вимірюється у знаннях і вміннях, компетентність – у компетенціях. Компетенція є здібність, заснована на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки навчанню; те, що породжує вміння; характеристика, яку можна виявити, спостерігаючи за діями, вміннями. |
Опис: | Лебедик Л. Компетентнісний підхід до проектування системи підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. Лебедик // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 149-154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8758 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|