DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8809
|
Назва: | Особливості проведення нестандартних уроків при вивченні української мови |
Автори: | Віскрівець, М. |
Ключові слова: | нетрадиційний урок урок української мови |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Уроки української мови та літератури вимагають від учнів напруженої інтелектуальної роботи. Тому дуже важливо використовувати такі методичні засоби, які сприяють виконанню основних завдань навчання, знімали б час від часу напруженість, давали емоційну розрядку.
Нетрадиційний, нестандартний урок. Ця форма класичних занять все наполегливіше утверджується у шкільній практиці. Багато вчителів вбачають у ній засіб подолання стереотипу уроку, зміну звичних способів спілкування, демократизацію взаємовідносин між учителями та учнями. Що ж дає нестандартний, нетрадиційний урок? |
Опис: | Віскрівець М. Особливості проведення нестандартних уроків при вивченні української мови / М. Віскрівець // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 333-338. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8809 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|