DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8832

Назва: Новаторство Ісидора Севільського в теорії та практиці навчально-виховного процесу
Автори: Сайбеков, М.
Ключові слова: новаторство
Ісидор Севільський
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Перехідні епохи, особливо епохи радикальних цивілізаційних перетворень, характеризуються двома головними тенденціями: прагненням подолати старий, що втратив довіру контекст і зберегти ті сторони колишнього порядку, які під-даються трансформації і розцінюються як значущі. Такі періоди — час не тільки придбань, але і втрат, і на переломі від Стародавнього світу до Середньовіччя однією з віх даного процесу став Ісидор Севільський. Проблемою є питання про масштаб і характер впливу Ісидора на інтелектуальну культуру та навчально-виховний процес Середньовіччя. При цьому особливу увагу необхідно приділити праці «Етимологія, або Початки» Ісидора, її поширенню, впливу на виклад семи вільних мистецтв.
Опис: Сайбеков М. Новаторство Ісидора Севільського в теорії та практиці навчально-виховного процесу / М. Сайбеков // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 419-422.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8832
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Saybekov.pdf284,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок