DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8832
|
Назва: | Новаторство Ісидора Севільського в теорії та практиці навчально-виховного процесу |
Автори: | Сайбеков, М. |
Ключові слова: | новаторство Ісидор Севільський навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Перехідні епохи, особливо епохи радикальних цивілізаційних перетворень, характеризуються двома головними тенденціями: прагненням подолати старий, що втратив довіру контекст і зберегти ті сторони колишнього порядку, які під-даються трансформації і розцінюються як значущі. Такі періоди — час не тільки придбань, але і втрат, і на переломі від Стародавнього світу до Середньовіччя однією з віх даного процесу став Ісидор Севільський.
Проблемою є питання про масштаб і характер впливу Ісидора на інтелектуальну культуру та навчально-виховний процес Середньовіччя. При цьому особливу увагу необхідно приділити праці «Етимологія, або Початки» Ісидора, її поширенню, впливу на виклад семи вільних мистецтв. |
Опис: | Сайбеков М. Новаторство Ісидора Севільського в теорії та практиці навчально-виховного процесу / М. Сайбеков // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 419-422. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8832 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|