DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9238
|
Назва: | Структура культуроохоронної концепції освітньої діяльності Володимира Щепотьєва |
Автори: | Гринь, Ю.М. |
Ключові слова: | Щепотьєв В.О. культуроохоронна концепція складники культуроохоронної концепції освітня діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються концептуальні засади освітньої діяльності В. Щепотьєва (1880–1937 рр.) – професора української літератури та мовознавства, мистецтвознавця, етнографа, архівіста, митця, громад-ського діяча доби українського відродження початку ХХ століття. Представлено результати дослідження автором педагогічних поглядів та освітньої діяльності вченого, обгрунтовано структуру його культуро-охоронної педагогічної концепції, яка включає п’ять складників: цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, методичний і праксеологічний. |
Опис: | Гринь Ю. М. Структура культуроохоронної концепції освітньої діяльності Володимира Щепотьєва / Ю. М. Гринь // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 184–192. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9238 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|