DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9240
|
Назва: | Формування громадянської позиції майбутніх педагогів (з досвіду роботи Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка) |
Автори: | Вовк, М.П. Гомеля, Н.С. |
Ключові слова: | досвід досвід роботи |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Нелегкий процес державної розбудови України продемонстрував, що найпрогресивніші ідеї можуть загубитися у просторі й часі, якщо свідомість людей не готова до кардинальних змін, якщо не пробуджена національна самосвідомість, а рівень громадянської культури – низький. Відповідна педагогічна дія викладачів має спрямовуватися на реалізацію провідної ідеї, яка полягає в розвитку мотивації громадської активності в молодого покоління. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Найкращою мотивацією до суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбуття. Саме тому патріотичне виховання молоді має стати найголовнішим пріоритетом молодіжної політики в Україні. |
Опис: | Вовк М. П. Формування громадянської позиції майбутніх педагогів (з досвіду роботи Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка) / М. П. Вовк, Н. С. Гомеля // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 196–201. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9240 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|