DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9765
|
Назва: | Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkolu |
Автори: | Plaskura, M. |
Ключові слова: | виховання дитина особливі освітні потреби неспроможність аутизм допоміжний учитель inclusive education upbringing a child with special educational needs an assistant teacher |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються можливості дошкільної підготовки в польських дитячих садках дітей із особливими освітніми потребами. Особливу увагу приділено інклюзивній освіті, ролі допоміжних учителів та інших фахівців, діяльність яких спрямована на адаптацію дитини з особливими освітніми потребами до умов дошкільного навчального закладу. |
Опис: | Plaskura M. Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkolu / M. Plaskura // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 154–161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9765 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|