DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2010(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/977
|
Назва: | Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання |
Автори: | Базалук, О.О. |
Ключові слова: | філософія освіти примус планетарно-космічний тип особистості образ людини майбутнього |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | «Філософія освіти» як обов’язковий для вивчення студентами спецкурс забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також в поле її функціонування
входить обґрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому, динамічному сучасному соціумі з метою
самореалізації. Стратегічна ціль філософії освіти — формування планетарно-космічного типу особистості, образа людини майбутнього. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/977 |
Розташовується у зібраннях: | 2010(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|