DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2010(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/978

Назва: Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
Автори: Тимошенко, О.І.
Ключові слова: людина
освіта
культура
інноваційний розвиток
інтелектуальна сутність перемін
нова освітня політика
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Активна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зростання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/978
Розташовується у зібраннях:2010(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tumoshenko.pdf265,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок