DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(54) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/991

Назва: Комплекси «монастир-семінарія» як освітні осередки центральної України (кінець XVII – XVIII ст.)
Автори: Кравченко, Л.М.
Скорик, Б.С.
Ключові слова: християнська педагогіка
освітній осередок навчально- виховний комплекс
монастир
семінарія
монастирська бібліотека
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто історико-педагогічні (хронологія виникнення, соціально-економічні і політичні умови становлення, специфіка навчального процесу) і організаційно-педагогічні структура зміст освіти, якість і вимоги до педагогічних кадрів) аспекти діяльності навчально-виховних комплексів «монастир-семінарія» як освітніх осередків Центральної України кінця XVII - XVIII ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/991
Розташовується у зібраннях:2012(54)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Skoryk.pdf218,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок