DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919
|
Назва: | Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу |
Автори: | Супрун, М.О. |
Ключові слова: | Кобильченко В. В. порушення зору молодші школярі педагогічна підтримка психологічна підтримка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору: монографія /
В.В. Кобильченко; Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – Полтава : ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. – 367 с. У монографії висвітлюються проблеми позитивного функціонування та особистісного благополуччя молодших школярів із порушеннями зору. Розкрито
теоретико-методологічні та теоретико-методичні основи психолого-педагогічного супроводу як інтегративної технології; розглянуто загальні теоретичні
аспекти супроводу; розроблено його структурно-функціональну модель та концепції педагогічної підтримки й психологічної допомоги як складових психолого-педагогічного супроводу
молодших школярів з порушеннями зору. |
Опис: | Супрун М. О. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. О. Супрун // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 203-207. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9919 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|