|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10405
|
Назва: | Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Московець, Л.П. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ молодший шкільний вік школяр молодший школяр першокласник навчання в школі школа |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У 6 – 7 років, коли дитина вступає до школи, повністю змінюється спосіб її життя. Вона потрапляє в нове соціальне середовище, що зумовлює висунення до неї нових вимог, вимагає зміни поведінки. У дитини виникає внутрішня потреба у пізнанні навколишнього світу, у навчанні.
Навчальна діяльність, в основі якої лежить постійна взаємодія учня з дорослим, впливає на психічний розвиток дитини, а тому учитель, реалізуючи завдання НУШ, має враховувати особливості пізнавальної і емоційної сфери школяра. І мова, в першу чергу, йде про вивчення психологічних властивостей, якостей, процесів конкретної дитини. Лише за цієї умови учитель зможе
здійснювати дитиноцентризм, враховувати потреби, інтереси учня. В основі психічних процесів лежать нервові зв’язки в корі головного мозку. |
Опис: | Московець Л. П. Урахування вчителем НУШ особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку / Л. П. Московець // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 16-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10405 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|