|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10458
|
Назва: | Взаємоузгодженність педагогів дошкільної і початкової ланок освіти у форматі оновлення території успішного переходу дитини до шкільного життя |
Автори: | Олійник, О.М. |
Ключові слова: | дошкільна освіта початкова освіта початкова школа дошкільна освіта України нова українська школа |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Питання наступності зорієнтовані на інтеграцію двох ланок освіти, на
усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями дошкільного навчального закладу, між необхідністю враховувати специфіку дошкільної та початкової освіти. Наступність – двосторонній процес: з одного боку – дошкільна ступінь, зберігає самоцінність дошкільного дитинства, формує фундаментальні особистісні якості дитини, служить основою успішного навчання; з іншого – школа, як наступник, підхоплює досягнення дитини-дошкільника, а значить дійсно знає про реальні досягнення
дошкільного дитинства і розвиває накопичений ним потенціал. Сучасна освіта передбачає відкритість майбутньому, а її подальший розвиток повинен спрямовуватися на надання освітньому процесу творчого
характеру, що потребує нової освітньої моделі, яка б відповідала реаліям
суспільства, глобальним змінам в усіх сферах життя, які викликані сучасними
стрімкими інтеграційними процесами в світі. |
Опис: | Олійник О. М. Взаємоузгодженність педагогів дошкільної і початкової ланок освіти у форматі оновлення території успішного переходу дитини до шкільного життя / О. М. Олійник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 93-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10458 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|