DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10484
|
Назва: | Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школи |
Автори: | Крамаренко, А.М. |
Ключові слова: | учитель початкова школа природнича освітня галузь Нова українська школа початкова освіта курс “Біо(еко)етична діяльність учителя початкової школи” освітній процес |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний світ відчуває незворотні зміни, які несуть негативний вплив
на якість спільножиття у систему «людина – навколишнє середовище». Все найчастіше з’являються гасла щодо перегляду ставлення до якості життя за рахунок порушення біологічної рівноваги, бо не відновлення природних ресурсів ставить під загрозу майбутнє людства. Біоетична концепція американського лікара-онколога В. Поттера
спрямована на об’єднання етичних цінностей і біологічних фактів, обґрунтування предмету, мети та завдань нової науки – біоетики. Він визначає біоетику як науку з різними напрямками: етика Землі, етика живої природи, популяційна етика, етика споживання , урбаністична етика, геріатрична етика та інші. Всі вони включаються у біоетику, тому
що виживання всієї екосистеми є своєрідною перевіркою системи наших цінностей. |
Опис: | Крамаренко А. М. Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школи / А. М. Крамаренко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики
сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) /
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 114-118. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10484 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|