DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10533
|
Назва: | Теоретичні засади організації розвивального предметно-ігрового середовища в ДНЗ |
Автори: | Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | предметно-ігрове середовище дошкыльний навчальний заклад освітнє середовище освітньо-розвивальне середовище» сучасний іграшковий матеріал іграшковий матеріал |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сутність понять «освітнє середовище», «розвивальне середовище», «освітньо-розвивальне середовище», «сучасний іграшковий матеріал». Авторами розглянуто особливості організації предметно-ігрового простору в умовах сучасного ДНЗ, визначено характеристики потенціалу розвивального середовища, проаналізовано правила підбору іграшкового матеріалу та вимоги до нього. |
Опис: | Ковалевська Н. В. Теоретичні засади організації розвивального предметно-ігрового середовища в ДНЗ / Н. В. Ковалевська, А. В. Пасічніченко // Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти : зб. наук. праць / [ за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Н. В. Ковалевська]. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 3. – С. 137-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10533 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|