DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10584
|
Назва: | Педагогічні умови формування готовності майбутніх конкуренто-спроможних учителів до науково-дослідницької діяльності |
Автори: | Кушнірук, С.А. |
Ключові слова: | майбутні вчителі науково-дослідницька діяльність вчитель педагог студент науково-дослідницька діяльність студента |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Інновації у вищій освіті України спрямовані на розвиток наукової складової в освітній галузі, тому провідне місце на всіх етапах підготовки конкурентоспроможних майбутніх фахівців з вищою освітою займає науководослідницька діяльність. Учені (В. Буряк, О. Савченко) розглядають науково-дослідницьку роботу студентів як вищу фазу функціонування самостійно-дослідницької діяльності, яка, в свою чергу, забезпечується високою дієвістю знань, методологічною «озброєністю», аналітичністю та рефлексивністю мислення. Конкретизовані характеристики – визначальні для професійної діяльності педагога. Тому важливо з'ясувати ті педагогічні умови, які якісно посприяють підвищенню рівня готовності майбутніх учителів до виконання науководослідницької діяльності. |
Опис: | Кушнірук С. А. Педагогічні умови формування готовності майбутніх конкуренто-спроможних учителів до науково-дослідницької діяльності / С. А. Кушнірук // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 123-125 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10584 |
Розташовується у зібраннях: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|