DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10649
|
Назва: | Казкотерапія в професійній діяльності педагога: теорія і практика |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | казка казкотерапія педагог професійна діяльність етнопедагогіка |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна гуманістична освітня парадигма особистісно зорієнтованого навчання і виховання вимагає від педагогів пильної уваги до природи дитини епохи постіндустріального суспільства з його агресивним деструктивним впливом на людину. Окремим завданням педагогічної науки сьогодення є актуалізація корекційно-розвиваючого потенціалу традиційних класичних засобів впливу на особистість. До них належить феномен етнопедагогіки - казка та її сучасний психолого-педагогічний, психотерапевтичний еквівалент - казкотерапія. Як певний вид естетотерапевтичного впливу на особистість у вимірах “суб’єкт-суб’єктних” відносин гуманістичної психолого-педагогічної концепції, казкотерапія створює подвійний ефект актуалізації індивідуально-творчого потенціалу обох учасників педагогічного процесу: вчителя та учня. |
Опис: | Федій О. А. Казкотерапія в професійній діяльності педагога: теорія і практика / О. А. Федій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол. Н. В. Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип. 9(19). –
Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 27 – 31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10649 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|