DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10666
|
Назва: | Здоров’язбережувальні технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Карапузова, Н.Д. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології здоров’я технології початкова школа професійна підготовка |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Мета: розкрити особливості застосування здоров’язбережувальних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів і схарактеризувати їх практичне впровадження. Матеріал: у дослідженні приймали участь 137 студентів. Було використано тест на визначення ймовірності розвитку стресу за Г. Нємчиним і Ж. Тейлором. Результати: встановлено, що переважна більшість опитаних (67%) мають низький рівень працездатності і середню стресостійкість. Тобто існує можливість розвитку негативних наслідків стресу. Серед студентів з середнім і низьким рівнем успішності 76% причиною цього назвали перевтому.
Визначено здоров’язбережувальні технології як реалізацію сукупності педагогічно доцільних форм, методів і засобів організації й управління навчально-виховним процесом. Запропоновано критеріальні показники навчальної діяльності з позицій здоров’язбереження. Представлено досвід роботи з упровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи психолого-педагогічного факультету. Висновки: особливість здоров’язбережувальних технологій полягає у гармонійному поєднанні навчальних, виховних і розвивальних педагогічних упливів.
Вони конкретизуються у навчально-пізнавальній, науково-дослідній, організаційно-виховній роботі студентів та педагогічній практиці у школі. Вони спрямовані як на розвиток і удосконалення фізичних, духовних, психічних і соціальних чинників здоров’я молодої людини, так і на формування здоров’язбережувальних компетенцій студента. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Здоров’язбережувальні технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 1. - С. 39-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10666 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|