DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669
|
Назва: | Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Карапузова, Н.Д. |
Ключові слова: | природознавча підготовка майбутній учитель учитель початкових класів підручник інтеграція змісту освіти природознавча освіта |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито дидактико-методологічні аспекти інтеграції змісту природознавчої підготовки учителів початкових класів; подано змістовий і структурний аналіз авторського підручника «Основи природознавства» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Постметодика. - 2014. - № 3. - С. 19-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|