DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10673
|
Назва: | Посилення позитивної мотивації майбутніх учителів до опанування методики навчання математики в початковій школі |
Автори: | Карапузова, Н.Д. |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутній учитель учитель початкової школи початкова школа методика викладання математики математика мотивація проблемна лекція комп'ютерна підтримка музейна педагогіка |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи з методики навчання математики. Розглянуто шляхи посилення позитивної мотивації навчання студентів, а саме: використання проблемних лекцій. комп'ютерна підтримка аудиторних і позааудиторних занять, долучання музейного компоненту у процес навчання. На підставі практичного досвіду роботи та теоретичного аналізу науково-педагогічних досліджень установлено факт ефективності використання проблемних лекцій. комп'ютерних і музейних засобів для підготовки майбутніх учителів до професійного вирішення завдань, що виникають у процесі навчання математики молодших школярів. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Посилення позитивної мотивації майбутніх учителів до опанування методики навчання математики в початковій школі / Н. Д. Карапузова // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10673 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|