DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10681
|
Назва: | Технологія організації навчального процесу з перепідготовки спеціалістів у педагогічних вишах |
Автори: | Карапузова, Н.Д. |
Ключові слова: | навчальний процес перепідготовка слухачі спеціалісти андрагогічна модель професійна підготовка |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються особливості організації навчання у процесі перепідготовки спеціалістів вищих педагогічних закладів. З’ясовано, що організація навчального процесу з перепідготовки слухачів базується на андрагогічній моделі і здійснюється відповідно до потреб та життєвого професійного досвіду спеціалістів. Установлено, що педагогічний процес має спрямовуватися на задоволення особистісних запитів слухачів і стимулювати потребу постійного професійного розвитку та вдосконалення. |
Опис: | Карапузова Н. Технологія організації навчального процесу з перепідготовки спеціалістів у педагогічних вишах / Н. Карапузова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 125-131. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10681 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|