DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10688
|
Назва: | Генезис проблеми наступності дошкільної і початкової освіти |
Автори: | Коваленко, О.Вол. |
Ключові слова: | дошкільна освіта початкова освіта державна національна програма "Освіта" проблема наступності в освіті навчальний процес наступність компоненти освіти |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Реалізація завдань законодавства про дошкільну освіту як обов’язкову
первинну складову частину системи безперервної освіти в Україні вимагають
пошуку нових підходів до вирішення проблеми наступності між дошкільною і
початковою ланками освіти. Завданням нашого дослідження було опрацювання генезису (виникнення, походження, зародження) проблеми наступності дошкільної і початкової освіти,
вивчення цього питання у законодавчих документах, опрацювання понятійно-категоріального апарату дослідження, а також пошук і вивчення досліджень
філософів, педагогів, психологів з означеної проблеми. |
Опис: | Коваленко О. В. Генезис проблеми наступності дошкільної і початкової освіти / О. В. Коваленко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 70-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10688 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|