DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10699
|
Назва: | Аналіз ефективності державної програми дошкільної освіти в США "Хед старт" |
Автори: | Мельник, Н.І. |
Ключові слова: | програма розвитку дитини варіативність та різноманітність програми чинники ефективності програми програма дошкільної освіти у США "Хед старт" державна програма дошкільної освіти у США дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано фактори ефективності державної програми дошкільної
освіти в США, окреслено сутнісні особливості та визначено основні суперечності. Сучасні інтеграційні процеси в дошкільній освіті України обумовлюють врахування передового педагогічного досвіду економічно-розвинутих країн світу. Успішність навчання та виховання дітей
дошкільного віку полягає в ефективності навчальної програми, що діє в
дошкільній установі. Метою нашої статті є аналіз ефективності державної програми
дошкільної освіти США „Хед Старт”, що дозволить розглянути перспективи
використання досвіду американських педагогів у сучасних вітчизняних
дошкільних установах. |
Опис: | Мельник Н. І. Аналіз ефективності державної програми дошкільної освіти в США "Хед старт" / Н. І. Мельник // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб.
наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-
20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний
педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 94-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10699 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|