DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10733
|
Назва: | Психологічні особливості пам'яті дошкільників |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | дошкільний вік дошкільник пам’ять мимовільне запам’ятовування довільне запам’ятовування обсяг пам’яті умови розвитку пам’яті |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню особливостей пам’яті дошкільників у різних видах
діяльності та в умовах присутності знайомих їм людей. Подано рекомендації для психологів з вивчення та вихователів з розвитку пам’яті дошкільників. Дошкільний вік є важливим періодом розвитку
дитини. В цей час відбувається інтенсивне формування особистості, її пізнавальних процесів, зокрема пам’яті. Актуальність дослідження полягає в необхідності виявлення тих чинників , які визначають продуктивність запам’ятовування в дошкільному віці. Мета статті полягає в теоретичному вивченні психологічних
особливостей пам’яті та аналізі методик їх дослідження в дошкільному віці. |
Опис: | Харченко А. С. Психологічні особливості пам'яті дошкільників / А. С. Харченко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб.
наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-
20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний
педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 180-184. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10733 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|