|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12053
|
Назва: | Методичні аспекти вивчення родини Розові в позаурочній та позакласній роботі |
Автори: | Гапон, С.В. Куча, О.В. |
Ключові слова: | родина Розові позакласна робота позаурочна робота викладання біології в школі вивчення біології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна загальноосвітня школа не лише покликана дати учням глибокі й міцні знання, а й має забезпечувати всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, здійснювати патріотичне, естетичне, моральне виховання, прищеплювати свідоме ставлення до праці, розвивати необхідні практичні вміння та навички, прагнення до самостійного оволодіння знаннями, інтерес до дослідницької діяльності тощо. Важлива роль у розв’язанні поставлених перед освітою завдань виховання та розвитку школярів належить позаурочній та позакласній роботі. Ці форми активної діяльності учителя та учня дадуть змогу не лише поглибити знання учнів, а й прищепити відповідні практичні вміння та навички. Тому метою нашої роботи і є показ можливостей використання родини Розові в
позаурочній та позакласній роботі вчителя біології. Позаурочна робота — це форма організації учнів для виконання ними
після уроків обов’язкових, пов’язаних із вивченням курсу, завдань. У курсі
біології — це досліди й спостереження, виготовлення біологічних колекцій і
гербаріїв, робота з мікроскопом, розв’язування генетичних задач та ін. Вони
проводяться в куточку живої природи, кабінеті біології, на природі, шкільній
навчально-дослідній земельній ділянці, вдома. |
Опис: | Гапон С. В. Методичні аспекти вивчення родини Розові в позаурочній та позакласній роботі / С. В. Гапон, О. В. Куча // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. — Полтава: Астрая, 2013. – С. 185-187. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12053 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|