DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12076

Назва: Біоритмологічні основи раціоналізації навчальної діяльності сучасних школярів
Автори: Крижановська, Н.М.
Жуковська, Д.Р.
Ключові слова: школяр
навчальна діяльність
біологічний ритм
організм людини
режим навчального дня
школа
навчальне навантаження
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Біологічний ритм — це автономний процес періодичного чергування станів організму і коливань інтенсивності фізіологічних процесів і реакцій, що має саморегулюючий характер. Загальноприйнятою є класифікація ритмі людини, яка розроблена F. Halberg тa A.Reinberg на основі довжини періоду циклічних процесів: високочастотні (ЧСС, дихання та ін.), ритми середньої частоти (ультрадіанний та циркадіанний) та низькочастотні (інфрадіанний, циркасептидіанний, циркавигінтидіанний, циркатригінтидіанний, циркануальний). Ритмічна структура організму людини генетично запрограмована, як і його морфологічні характеристики. Переважна частина ритмічних процесів формується в ході онтогенезу спонтанно, але для дозрівання і консолізації часової системи організму потрібні певні зовнішні передумови. Тому вивчення ряду ритмів фізіологічних функцій, зокрема циркадіанних (добових), у дітей шкільного віку в процесі навчальної діяльності дозволить: по-перше, активізувати пристосування дитини до оточуючого середовища;
Опис: Крижановська Н. М. Біоритмологічні основи раціоналізації навчальної діяльності сучасних школярів / Н. М. Крижановська, Д. Р. Жуковська // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. — Полтава: Астрая, 2013. – С. 240-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12076
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
106.pdf619,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок